»Lahko bi rekel, da smo opravili trikratno delo. Po navadi se igralec ukvarja z enim konceptom, eno predstavo, tukaj pa smo delali, kot da bi ustvarjali tri različne predstave s tremi različnimi koncepti in tremi različnimi estetikami.«
»Družbena razdalja med igralci je naravni odvod same zgodbe.«
»Gre za to, da imamo lahko umetniški pogovor v različnih jezikih.«
»Babilonski stolp se gradi in razpada, Cafe Evropa pa prek različnih uprizoritvenih tehnik avtorskega gledališča, giba, besedila in glasbe sestavlja mozaik raznovrstnih in kontradiktornih pozicij mladih.«
»Zame je skupek treh in več ustvarjalnih poti – igre, plesa, petja, pravi užitek. Je največ, kar se lahko igralcu ponudi.«
»Zaradi dejstva, da je bil človek mnogoterih osebnosti in da je odraščal v Južni Afriki, kjer je hodil v angleške šole, se je režiserju zdelo primerno, da bi bila predstava koprodukcija z igralci iz različnih držav in okolij ter da bi na odru govorili različne jezike.«
»Po režiserjevih besedah je predstava 'zamišljena kot labirint zgodb, labirint usod.'«
»Že sam Calderon de la Barca razvije dramski stil, ki ga imenuje konceptizmo. S tem konceptizmom združuje različne nivoje dramatike znotraj enega samega dela, združuje tragično, commedie dell'arte, ljubezenske zgodbe in ostalo.«
»In mi smo temu samo sledili, ker je najbolj prepričljiva zgodba ravno v tem, da so različni časi in da se ženske med seboj ne poznajo, na neki način pa so med seboj povezane.«
»Žunko, Dellarea in Koritnik so trije karakterno povsem različni poštni uslužbenci, ki vedno znova preigravajo iste komične situacije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju